fbpx

Este important sa înțelegem ca mutarea unui rezident într-un centru de îngrijire, nu înseamnă schimbarea obiceiurilor care ii creaza placere dealungul unei zile.

Fie ca este de vorba de cafeluța de dimineața, fie ca are diverse tabieturi legate de igiena, îmbrăcăminte sau activități, noi încurajăm fiecare rezident sa ne vorbească despre toate acestea, ca noi sa ne putem asigura ca ii sunt îndeplinite.
Când le spunem rezidenților ​noștri ca aici se vor simții ca acasă, exact la asta ne referim.

Le explicăm celor care ne trec pragul, ca se muta dintr-o casa în alta, unde au dreptul de a le fii respectate dorințele si de a le fii ceruta părerea în luarea deciziilor ce ii privesc.

Noi știm ca rezidenții noștri sunt oameni care au ceva de spus, si mai știm ca un cămin de batrani nu trebuie sa însemne nici pe departe un loc in care respecti programe bine stabilite si reguli stricte.
După zeci de ani de munca si multe realizări indeplinite dealungul unei vieți, orice om are dreptul la un tratament cum se cuvine.

Pe lângă îngrijire, tratament și supraveghere, oamenii mai au nevoie și de o vorbă bună, un zâmbet, o mângâiere.

Noi am învățat să îmbinăm satisfacerea acestor nevoi și să facem oamenii fericiți!

Noi știm numele tuturor rezidenților noștri, știm câți copii au, câți nepoți au, știm povești din viața lor pentru ca ne interesează, pentru ca vrem ca relația cu ei sa meargă mai departe de cea profesională.

Rezidența EDANO, înainte de afacere, este familie, acolo ne petrecem cel mai mult timp, este casa în care multe suflete își trăiesc liniștite bătrânețile, este locul în care venim cu drag și stam de placere pentru că este încărcat cu atata energie pozitivă..
Noi nu am construit un "business " pe care îl lasam sa meargă de la sine și ne aduce beneficii materiale.

Noi am pus bazele unui concept cu totul deosebit.. un centru in care toate eforturile noastre sunt concentrate pe bunăstarea rezidenților si linistea aparținătorilor care ni lasă în grijă.

Atunci când am format aceasta echipa minunata de îngrijire, am ținut cont în primul rând sa găsim oameni cu suflet bun, miloși, răbdători si empatici.

Ne tratam rezidenții ca pe oameni din familia noastră, ne purtam cu ei exact cum ne purtam cu bunicii nostri, punem interesele si dorințele lor pe primul loc, si conlucram cu toții pentru bunăstarea lor.

Am pus bazele unui centru, unde, daca noi ne-am aduce o persoana dragă, sa fim cu inima împăcată ca am ales cel mai bun loc pentru ea, unde este îngrijită cu iubire si tratata cu respect!

Relația noastră cu aparținătorii rezidenților pe care ii avem în grija, este una speciala.
Suntem o familie frumoasa, care începem conversații telefonice cu discuții despre diverse informații de care ei au nevoie, și le sfârșim vorbind despre concedii, destinații de vacanță și ​hobby-uri.

Ne place sa fim în contact permanent, sa trimitem poze și videoclipuri familiilor rezidenților, pentru ca știm ca, deșii aceștia vin în vizita de 3-4 ori pe săptămână, mereu se bucura sa primească vesti despre persoanele iubite.

Avem un număr de telefon în centru, unde familiile pot suna oricând, și pot cere informații sau chiar sa discute prin apel video cu părinții sau bunicii lor. La capătul acestui fir este doamna asistenta, 24/24!

Facilitam prin orice metode ne stau la dispoziție interacțiunea dintre rezidenti și familia acestora, pentru ca seniorii noștrii merita sa simtă grija și iubirea copiilor și a nepoților, iar cei din urma au tot dreptul sa fie liniștiți și împăcați, știind ca au făcut cea mai buna alegere în privința centrului de îngrijire.

Suntem fericiți când primim reacții pozitive, pentru că asta ne confirmă încă o dată faptul că facem ceea ce trebuie, din dragoste pentru oameni și din respect pentru cei dragi!

Scroll to Top
Call Now Button